Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

"Knulla inte så hårt, du kommer så djupt in" Va i helvete?!?!?

Av August Nils-Charles Sternholm - 17 februari 2011 23:26

Satte på en tjej i morse på köksbordet. Det gick ganska vilt till och jag juckade på så det stod härliga till! Helt plötsligt utbrister hon något i stil med "knulla inte så hårt, du kommer så djupt in". Det hade kanske inte varit någon konstig kommentar om jag haft en äkta fb-kuk, men min snopp är inte längre typ 12-13 cm någonting. Jag skrattade till lite och tänkte inte så mycket mer på det, men nu när jag sitter här och filosoferar så undrar jag egentligen vadfan hon kan ha menat med detta.

Är inte en fitta närmare 20 cm djup? Detta är förvisso en ganska liten tjej i övrigt och utvändigt är fittan ganska liten också, antar att det inte korellerar på något sätt men bäst att ni får hela bilden tänkte jag..

Anyway, varför tror ni att hon sa sådär egentligen? Hon sa det på ett sätt som inte lät speciellt genomtänkt så jag tror inte att det är något hon legat och tänkt att hon ska säga... men säker kan man såklart aldrig vara. Jag har inte direkt några komplex för min korta snopp och har inte sagt något om det tidigare. Brukar inte direkt skyla mig när jag är naken heller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av August Nils-Charles Sternholm - 28 februari 2011 01:09

I Aftonbladet meddelas att en kvinna blivit skeppsbruten och överlevt tack vare att hon drack sin egen urin. Ska man eller ska man inte dricka sin urin i dylika situationer. Den urin som produceras vid brist på vätska är ju grymt koncentrerad och...

Av August Nils-Charles Sternholm - 24 februari 2011 00:12

En sommar lånade jag en jobbarkompis lägenhet. Kände honom inte så bra, men han skulle vara bortrest hela sommaren och jag ville gärna bo lite mer centralt. Hade en flickvän då som älskade när jag tog henne riktigt riktigt hårt bakifrån. Efter några ...

Av August Nils-Charles Sternholm - 22 februari 2011 14:39

Jag såg ett klistermärke för ett tag sedan, där det stod RÖVSMÖR GÖR LIVET GLATTARE. Utan att fördjupa mig ytterligare i budskapet, så undrar jag vad "rövsmör" kan vara. Egentligen... Någon som har svaret?   Hänger kanske ihop med uttrycket ...

Av August Nils-Charles Sternholm - 20 februari 2011 12:14

Jag är lite konfunderad över min kropp just nu. Det är så att jag blir oerhört kåt av tanken av att få runka eller suga någon annans kuk. Det som gör mig konfunderad är de faktum att jag är hetero. Jag känner att jag endast kan bli kär i en kvinna o...

Av August Nils-Charles Sternholm - 16 februari 2011 22:44

Har inte fått klart för mig av de inlägg som jag hittills har läst - hur många killar och tjejer som verkligen gillar munpenetrering av stjärthålet. Jag anser, att det är ett ovillkorligt måste, innan själva stjärtknullet. Att få lägga läpparna...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards