Alla inlägg den 20 februari 2011

Av August Nils-Charles Sternholm - 20 februari 2011 12:14

Jag är lite konfunderad över min kropp just nu. Det är så att jag blir oerhört kåt av tanken av att få runka eller suga någon annans kuk. Det som gör mig konfunderad är de faktum att jag är hetero.

Jag känner att jag endast kan bli kär i en kvinna och endast kan tycka att kvinnor är vackra.
Män är äkliga och fula, men kuken är av nån anledning något som gör mig riktigt kåt.

Allt detta har jag långsamt upptäckt med när jag kollar på porr. Jag har suttit och blivit kåt när tjejerna i filmerna suger och runkar kuk. Men den riktiga bekräftelsen kom när jag och en polare av grupprunkade framför en porrfilm och jag satt och smygkollade på hans oljiga kuk och blev så jävla kåt.

Allt detta gör mig fundersam och jag vet inte riktigt vad som händer. Gör detta mig bisexuell? Det är ju kvinnor jag vill ha.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards