Alla inlägg den 22 februari 2011

Av August Nils-Charles Sternholm - 22 februari 2011 14:39

Jag såg ett klistermärke för ett tag sedan, där det stod RÖVSMÖR GÖR LIVET GLATTARE.

Utan att fördjupa mig ytterligare i budskapet, så undrar jag vad "rövsmör" kan vara. Egentligen...

Någon som har svaret?


Hänger kanske ihop med uttrycket smörfis?
hm, försök på definition:
Flytande anala avsöndringar som inte avsöndras i samband med att man skiter.


Min teori är att rövsmör beror på fiberfattig kost. Om man inte äter ordentligt med fibrer som suger upp överbliven vätska i bajset kommer en del att läcka ut genom rektum och bilda bromsspår i kalsongerna.

Kan man kanske jämföra rövsmör med bröstsmör...?
När jag för länge sedan arbetade på en långvårdsklinik, så hände det på sommaren att tanterna fick talgliknande avlagringar under pattarna.
Om man tänker sig att man tar ungefär lika delar anala flytningar och bröstsmör, kommer man då i närheten av rövsmör? Om man rör ihop det...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards